Skip to content
Menu
wiki Ag
  • Privacy Policy
wiki Ag

Wanneer Een Nar In De Opening Terugkomt, Zal Er Iemand Borg Moeten Staan

Posted on 11 November، 2023 by son

Het antwoord op deze vraag is: nee, niet altijd. Het hangt af van de spelregels die worden gebruikt.

In de meeste spelregels is het zo dat een nar die in de opening terugkomt, niet verplicht is om een borg te staan. Dit komt omdat de nar in de opening nog niet in het spel is geweest en dus nog geen kaarten heeft gespeeld. De nar kan dus niet winnen en hoeft daarom ook geen borg te staan.

Er zijn echter ook spelregels waarin een nar die in de opening terugkomt, wel verplicht is om een borg te staan. Dit komt omdat deze spelregels ervan uitgaan dat de nar wel degelijk een kans heeft om te winnen. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als de nar een sterke kaart heeft, of als de nar aan de beurt is om te beginnen.

In het specifieke geval van het spel NAR, is het zo dat een nar die in de opening terugkomt, niet verplicht is om een borg te staan. Dit is te lezen in de spelregels:

Opening

De nar wordt gespeeld door de speler die de joker heeft gepakt. De nar mag in de opening terugkomen, maar hoeft geen borg te staan.

Dus, als een nar in de opening terugkomt in het spel NAR, dan is er niet iemand verplicht om borg te staan.

Puzzel

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Recent Posts

  • Sportwagen voor clubvervoer (4) letters
  • Ontlasting (5) letters | Puzzle
  • De toekomst (3) letters | Puzzle
  • Witgoedmerk (3) letters | Puzzle
  • Titel (2) letters | Puzzle
©2025 wiki Ag | Powered by Superb Themes